17/2/07

Στη φτωχομάνα

Απο την αρχή της εβδομάδας είμαι στη Θεσσαλονίκη. Περνάω τέλεια, ψάχνω για δουλειά και σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο της μόνιμης εγκατάστασης εδώ. Το είχα ανάγκη αυτό το ταξίδι και ήταν τεράστια μαλακία εκ μέρους μου που δε το έκανα νωρίτερα. Μένω στο καλό φίλο Γιάννη, του μαγειρεύω, του πλένω πουλάω και το κορμί μου στην ανάγκη ως αντάλλαγμα για τη στέγη που μου προσφέρει. Τί να κάνω; Η άτιμη η ανάγκη...
Ως εκ τούτου η ανανέωση του blog ήταν δευτερεύουσα ασχολία και γι'αυτό άφησα το φανατικό μου κοινό χωρίς πνευματική τροφή για λίγο καιρό. Υπόσχομαι δυναμικό come back, από βδομάδα μάλλον. Ετοιμαζόμαστε για το παροδοσιακό τριήμερο εκδηλώσεων της Αποκριάς που φέτος θα λάβει χώρα στην εξωτική Επανομή, στην έπαυλη του γνωστού μεγαλοεπιστήμονα κ. Νισύριου. Αθλοπαιδιές, φαγοπότι και μαραθώνιος παρακολούθησης Prison Βreak are in order. Αυτά για την ενημέρωσή σας, τα λέμε σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: