26/2/07

5

Ξεκαθαρίζω ό,τι η συμμετοχή μου στο παιχνίδι είναι κατά το ήμισυ σωστή διότι δεν έχω 5 bloggers να προτείνω με τη σειρά μου. Τί να κάνουμε όμως, αφού προκλήθηκα από τον φίλο Compiler πρέπει να σταματήσω το κο-κο-κο και να φανώ «άντρας»...

1. Έχω μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου, ίσως να το κρύβω καλά μερικές φορές, άλλες πάλι όχι και τόσο. Νοιώθω φτιαγμένος για κάτι πολύ μεγαλύτερο απο αυτό στο οποίο φαίνεται να οδηγούμαι. Φυσικά όλα αποτελέσματα επιλογών μου, δε το αρνούμαι. Αλλά πάντα περνάω κάτι κρίσεις μεγαλείου, άλλο πράμα!

2. Σε αντίθεση με τη παραπάνω «αποκάλυψη» είμαι απίστευτα αναβλητικός μερικές φορές πράγμα που με οδηγεί σε εκλογικεύσεις των πράξεών μου για να δικαιολογήσω τον εαυτό μου.

3. Βρίσκω μεγαλείο στη θλίψη και τη «μαυρίλα». Μ’αρέσει να βυθίζομαι στις σκέψεις μου, φυσικά με τη συνοδεία ανάλογης μουσικής και να βαυκαλίζομαι σκεφτόμενος πόσο cool είμαι που δε χοροπηδάω στα σκυλάδικα μαζί με το σωρό. Βάλε μου Portishead, My Dying Bride και Pink Floyd σε τέτοιες στιγμές και πάρε μου τη ψυχή. Γι’αυτό ίσως μ’αρέσει ο χειμώνας και ο μουντός καιρός. Σιχαίνομαι το καλοκαίρι και το όλο «ουάου-είναι-καλοκαίρι-τί-γαμάτα-όλοι-είμαστε-χαρούμενοι» πανηγύρι. Δε ξέρω κολύμπι, δε περνάω καλά στη παραλία και όλα τα σχετικά.

4. Πιστεύω, ακόμα, στον έρωτα. Από την άλλη τείνω να πιστέψω ό,τι μια φορά τη δαγκώνεις τη λαμαρίνα πραγματικά. Πολύ φοβάμαι ό,τι τη δική μου τη δάγκωσα πριν μερικά χρόνια.

5. Δε γουστάρω την «ανωτερότητα» και το καμουφλάρισμα των συναισθημάτων των ανθρώπων. Όταν είμαι τσαντισμένος, πληγωμένος, κατσούφης ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΩ. Δε γίνεται να υποκριθώ ό,τι είμαι «καλά» για να μη δώσω τη χαρά στον άλλο ότι επηρέασε τη ζωή μου. Υποφέρω περισσότερο. Θα ξεσπάσω, θα κλάψω, θα βρίσω, μακριά από τα βλέμματα των άλλων βέβαια αλλά θα το κάνω. Δε θα υποκριθώ ό,τι όλα είναι καλά και τραλαλά.

Αυτά εν ολίγοις. Φυσικά υπάρχουν άλλα 1005 πράγματα που μπορεί ο καθένας να γράψει για τον εαυτό του αλλά αυτά μου ήρθαν τώρα. Όπως βέβαια όλα τα παραπάνω έχουν τις εξαιρέσεις τους πράγμα που τα επιβεβαιώνει άλλωστε. Τώρα μπορεί να μην έχω άλλους 5 προτείνω αλλά μόνο έναν, για να σε δω λοιπόν Cerlynkiir. Α, και μη νομίζεις ό,τι ξέφυγες έτσι εύκολα Χημικέ. Ακόμα κοκοκο σε βλέπω να κάνεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια: