6/2/08

My Rig

Μιας και δεν έχω και πολλά πράγματα να κάνω ας κάνω επίδειξη του υπολογιστή μου. Θέλοντας και μη, λόγω της δουλειάς μου, έχω τη δυνατότητα να έχω άμεση πρόσβαση σε ότι καλύτερο έχει να προσφέρει η τεχνολογία σήμερα. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

1. Επεξεργαστής: Intel Core2Duo E8500, 3,16GHz υπερχρονισμένος στα 4GHz

Για του λόγου το αληθές


2. Motherboard: Gigabyte P35-DS4

Τα κάνει όλα και συμφέρει


3. RAM: Kingston HyperX DDR2 1066MHz




Το τερατάκι της συλλογής μου. Φανταστείτε οτι με έχει αναγκάσει
να παίζω παιχνίδια γιατί σκέφτομαι οτι είναι κρίμα να την
έχω απλά για να κάθεται!


5. Cooler: CoolerMaster Hyper TX


Απίστευτα αθόρυβη και καλή στη δουλειά της.


6. Case: Akasa Mirage-62


Πραγματική ντουλάπα, πανάλαφρο, ολόκληρο από αλουμίνιο
εκτός από το πορτάκι, χωράει τα πάντα και κρατά χαμηλές θερμοκρασίες.

7. Hard Drive: Seagate Barracuda 7200.11 500Gb 32Mb Cache


Πραγματικά γρήγορος και αθόρυβος. Ελπίζω τα καλά λόγια
που ακούω για τους Seagate να επαληθευτούν



8. PSU: Hiper Type R II 770Watts


Το usb hub που έχει είναι πραγματικά χρήσιμο, παρόλο που
η μητρική μου έχει ήδη 8(!!!) usb θύρες.


9. External Drives:

Western Digital MyBook2 Studio 1TB



Απλά άψογος μέχρι στιγμής (φτου, φτου, σκόρδα), τον έχω συνδέσει με eSATA
καλώδιο μιας και το υποστιρίζει η μητρική. Πολύ γρηγορότερος από usb φυσικά.


Απλά κορυφή. LaCie = εγγύηση (ειδικά η σειρά Porsche Design).

10. Keyboard & Mouse:

Mouse: Logitech LX7 Cordless

Ελαφρύ, εργονομικό, κομψό, με ένα μικρό usb receiver για
το σήμα, τί αλλο να ζητήσει κανείς;

Keyboard: Microsoft Natural Ergonomic Desktop 7000


Ξέρω, έχει και αυτό ποντίκι, τί το χρειάζομαι το LX7?
Έλα όμως που το ποντίκι της Microsoft είναι απαράδεκτο;
Και το πληκτρολόγιο που θέλω να είναι οπωσδήποτε Natural γιατί
έτσι έχω συνηθίσει και θέλω να είναι ασύρματο έρχεται πακέτο
μόνο με το ποντίκι; Το φορτώθηκα και δε ξέρω τί να το κάνω.


11. Monitor: LG 194WS

Η πρώτη μου αγορά με τον πρώτο μου μισθό. Όταν τη πρωτοπήρα
δε τη χόρταινα. Τώρα μου φαίνεται μικρή. Πλεονασμός θα μου πείτε.
Όταν όμως οι τιμές πλέον έχουν ξεφτιλιστεί και οι 22αρες πλέον κάνουν
όσο οι 19αρες πέρυσι, είναι να μη μπαίνεις σε πειρασμό;
Άσε που κάθομαι πλέον σε απόσταση από το pc και βλέπω ατελείωτες σειρές,
ταινίες, και θα ήθελα σίγουρα μεγαλύτερη άνεση... Ως οθόνη όμως
είναι μια χαρά.


Αυτά, more or less. Με ένα πρόχειρο υπολογισμό τα πραγματάκια που σας παρουσίασα άνωθεν κοστίζουν με τωρινές τιμές 1970 ευρώπουλα. Πόσα από αυτά πλήρωσα αφήστε το καλύτερα... χιχιχιχι...

1 σχόλιο:

Nisyrios είπε...

Βλέπω ότι τον πήρες το σκληρό Design By F.A. Porsche... :-P