25/1/08

Παράνοια

Ο κόσμος δε πάει καλά. Και το εννοώ. Ακολουθεί παράδειγμα. Όταν έχετε παραγγείλει κάτι και ως ώρα παράδοσης έχει ορισθεί το απόγευμα σε ώρες από 5 έως 8, στις 7 παρά 10 (!!!) θα πέρνατε ποτέ τηλέφωνο με ειρωνικό ύφος να ρωτίσετε γιατί έχει αργήσει η παράδοση;;; Και όμως έγινε φίλοι μου!!! Και τελικά όταν η παράδοση έγινε εντός ορίων στις 8 παρά 5 συγκεκριμένα, και πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω αν όλα πήγαν καλά, αντί να ακούσω μια φωνή ικανοποίησης (δεν ήλπιζα καν για μια συγγνώμη), άκουσα ένα απογοητευμένο "έφτασαν, ευχαριστώ", και αυτό με βαριά καρδιά. Ήμαρτον, απογοητεύτηκε η κυρία γιατί της στερήθηκε η ευκαιρία να γκρινιάξει και να βρίσει. Δεν αντέχω, θα το πω, όσο σεξιστικό και να ακουστεί. ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ οι ανάλογες (γιατί είναι πολλές ακόμα αντίστοιχες) περιπτώσεις που μου έχουν τύχει έχουν αφετηρία ΓΥΝΑΙΚΕΣ. Δε ξέρω τί να πω. Ότι κόμπλεξ αντιμετωπίζουν στη μίζερη ζωή τους ψάχνουν να το ξεφορτώσουν στο πρώτο φουκαρά που θα βρουν. Απελπισμένοι άντρες ακούγονται στο βάθος της τηλεφωνικής γραμμής να προσπαθούν να πουν 2 λόγια ψύχραιμα και να βρεθεί μια λύση. Αλλά εις μάτειν. Ρε γαμώτο, τις λάτρευα και τις θαύμαζα τις γυναίκες. Οι λόγοι είναι μακροσκελείς και βαριέμαι να το αναλύσω τώρα. Αλλά περνώντας ο καιρός βλέπω κάποια πράγματα που με ξενερώνουν απίστευτα. Τέλος πάντων.

Αλλαγή κλίματος. Πρίν απο 3 χρόνια (πώς περνάει ο καιρός γαμώτο) σταθήκαμε στο πλευρό της Μπουμπουλίνας του Έθνους στην τιτάνια προσπάθειά της να κατακτήσει την Ευρώπη. Στιγμές αξέχαστες. Τώρα ήρθε η ώρα να σταθεί αυτή... δίπλα μου!!! Yes, it's true, i met a celebrity!!! Δε θα πλυθώ για 3 χρόνια. Επιστροφή στη σοβαρότητα. Ιδού τα αποδεικτικά στοιχεία. Ποιότητα άθλια αλλά ας όψεται ο φακός του κινητού.

Η Μπουμπουλίνα στο πλευρό ενός πραγματικού άντρα και όχι
του τρέντυ φλούφλη που της έχει κάνει μάγια.

Αυτά. Περισσότερες ιστορίες τρέλας σύντομα. Μια γρήγρορη πριν το κλείσιμο.
"-Καλησπέρα, θέλω μια κάρτα ήχου"
"-Εσωτερική;"
"-Ναι. Ο υπολογιστής μου δεν έχει καθόλου κάρτα ήχου."
"-!!! Είναι παλιός;"
"-Όχι, εχθές τον αγόρασα" (κάγκελο εγώ)
"-Εδώ και 4 χρόνια τουλάχιστον δεν υπάρχει motherboard που να μην έχει ενσωματομένη κάρτα ήχου κύριε"
"-Τί να σας πώ. Εγώ πάντως δεν ακούω τίποτα. Χρειάζονται ηχεία;"
...
...
...
...
"-Δεν έχετε ηχεία;;;"
...
...
...
"-Όχι..."
...
...
...
Τί να πεις... Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.........

2 σχόλια:

Nisyrios είπε...

Ο Einstein είπε κάποτε: Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία - και δεν είμαι σίγουρος για το σύμπαν...

Είναι η ηλίθια νοοτροπία "δίνω τα λεφτά μου και ΑΠΑΙΤΩ να κάθεσαι σούζα" - και επειδή περιμένω ότι δεν πρόκειται να κάτσεις σούζα, είμαι έτοιμος να γκρινιάξω...

Πού είναι το κράτος; Πού είναι ο στρατός να παρέμβει, Γιώργο Τσιαμτσίκα;

Ανώνυμος είπε...

Patience is a virtue...