30/5/07

Most Hated Post 2007 award

Μάλλον θα πάρω χαλαρά το βραβείο "Most hated blog in Greece - 2007" αλλά ποιός αποφάσισε ρε παιδιά η 1η Ιουνίου να είναι ημέρα "Αμαλίας" απο ΟΛΟΥΣ τους bloggers της Ελλάδας; Εμένα δε με ρώτησε κανείς... Φυσικά ένοιωσα και λύπη και στεναχώρια για τα όσα τραγικά έγιναν στη ζωή της κοπέλας αυτής αλλά η οργή της για την προσωπική της Οδύσσεια έχει οδηγήσει πλην της ίδιας ένα σωρό άλλους σε αφορισμούς και γενικότητες που δε με βρίσκουν σύμφωνο. Όχι, δεν έχω γονείς γιατρούς και όχι δεν σφύζουν από υγεία τα μέλη της οικογενειάς μου. Το αντίθετο. Και ναι, η μητέρα μου πέρασε από ένα σωρό γιατρούς που έλεγαν το μακρύ τους και το κοντό τους, αλλά είναι και οι γιατροί (όχι οι ίδιοι φυσικά) που της έδωσαν μια ανακούφιση για τη δοκιμασία που περνάει εδώ και 25 χρόνια. Οπότε κάτι ξέρω κι εγώ.
Τέλος πάντων. Δεν είναι η πλειοψηφία των γιατρών τσαρλατάνοι και απατεώνες. Προσωπικά τους θαυμάζω. Είναι η μοναδική "κάστα" ανθρώπων στους οποίους καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι αφήνουν τη ζωή τους στα χέρια τους. Μεγάλο το φορτίο, ας κοιταχτούμε στο καθρέπτη και ας σκεφτούμε πόσοι από εμάς έχουν τα αρχίδια να κάνουν κάτι τέτοιο.
Αυτά, και για να γίνω ακόμα πιο αρεστός, κανένας μας δε θα πάει κανένα ταξίδι μετα θάνατον. Όλοι τροφή για τα σκουλήκια καταλήγουμε.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Εμένα πάλι με ενοχλεί αυτή η τάση των τελευταίων χρόνων α λα: "Ένας για όλους κι όλοι για έναν"...

Πολλές μάχες, πολλοί πόλεμοι ρε παιδί μου... Να βρούμε το κοριτσάκι που απήγαγαν, να ενωθούμε κατά του φακελώματος των γιατρών, να αποβάλλουμε το καθημερινό άγχος όλοι μαζί...

Θα ιδρύσουμε τους A.B. (aka: Ανώνυμους Bloggers) στο τέλος!